loading...
دانلود آهنگ جدید
ایران موزیک بازدید : 121 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)
  • دوسـ ـتـداران رمـان ♥

    romandoostan2.blogfa.com/post/3058

    -چرا هوا اینقدر سرده؟ ... اینقدر با پسرای مختلف اومده بودم اینجا که همه شون می ... (المیرا.ک)

  • امروز اولين روزيه ک,,

    www.fun20.ir/fun/14202

    امروز اولين روزيه ک,, - فان20|پست های فیسبوکی,اس ام اس,جوک,جک,جوک جدید,عاشقانه

  • چی کار کنم؟؟؟؟ - فان20|پست های ...

    www.fun20.ir/fun/6944

    وجدانن نمیدونم چه غلطی بکنم ک در امان ... هوا اینقدر سرده ک... نوشابه ...

  • یارو داشت خالی میبست که تو شهر ما اینقدر هوا... - …

    www.namasha.com/v/lJgC8wRH

    یارو داشت خالی میبست که تو شهر ما اینقدر هوا سرده که وقتی ... ی ضرب المثل جدیده ک تازگیا ...

  • همش میگن تو چرا اینقد تپلی !!!!! . . بابا من تپل …

    www.wisgoon.com/pin/11370046

    همش میگن تو چرا اینقد تپلی !!!!! . . بابا من تپل نیستم فقط واضحتر از شما دیده میشم! کیفیتم بالاتره !

  • شعر نو زمستونه هوا سرده دمش گرم

    www.shereno.ir/list/زمستونه+هوا+سرده+دمش+گرم.html

    از تبآر ک . تاراج ... آهای زمستون چرا بی دلی چرا اینقدر بی ... اینجا هوا سرده.تو پیش اون ...

  • شعر نو زمستونه هوا سرده دمش گرم

    www.shereno.com/list/زمستونه+هوا+سرده+دمش+گرم.html

    آنگه ک . قابیلی ام ... آهای زمستون چرا بی دلی چرا اینقدر بی ... اینجا هوا سرده.من بی تو یخ ...

  • بخند و حالشو ببر - جوک خونه

    joock-khoneh.persianblog.ir/post/8

    ... اینجا تا ۲ ماهه بعد از عید هم هوا سرده ... اون یکی ک ... بهش میگن چرا اینقدر ...

  • ایا زمستان امسال خیلی سرده

    infoafshar.dl-irani.ir/list/...

    ... فکر می کردم امسال هوای خودم را بیشتر داشته باشم امسال فکر می کنم هوا ... اینقدر خوشحالم كه ...

  • بغلم کن که هوا سردتر - qcho.androidsazha.ir

    qcho.androidsazha.ir/list/بغلم+کن+که+هوا+سردتر.html

    ک ادامه مطلب ... وای اینقدر بامزه ست ... من همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده

  • پروفایل Amir Tootoonchi - hammihan.com

    www.hammihan.com/profile/amir.t60&page=3

    اینجا اینقدر هوا سرده ، هوای دو نفره نیست هوای چند نفره است خدا شاهده دلم میخواد همتونو بغل ...

  • یه آدم باحال - samaneh37.mihanblog.com

    samaneh37.mihanblog.com

    هوا اینقدر سرده که بخاری خونمون نه تنها ... میگن اولین برف زمستونی ک میباره کناره هرکی ...

  • neginmaghsoudi @neginmaghsoudi‘s Instagram profile • Tofo ...

    tofo.me/neginmaghsoudi

    neginmaghsoudi (neginmaghsoudi)'s Instagram on Web, Use Instagram online with the best experience: fast, clear and beautiful! Browse, explore, comment, like and more!

  • وقتی ک خوش میگذره.. | داورنیوز

    3rap3da-rzb.web.davernews.in/list/...

    از حجم افسردگی این روزهام میتونم اینقدر گریه ک ... هوا گرمه اما وجود من سرده ... که ... خیلی سرده ...

  • دلنوشته های یک دختر - بسلامتی ............

    nadia-17.blogfa.com/post/3

    بسلامتی اونی ک دلتو شکست اما خبر نداره اون چیزی ک ... اینقدر بی صدا رفتی ... بدون من هوا سرده

  • خاطرات من و ام اس - ruzegaran.persianblog.ir

    ruzegaran.persianblog.ir

    هوا گرمه یا سرده ... ولی من از اونی که فکر می کنن سرسخت ترم اینقدر مقاومت می کنم تا خودشون از ...

  • من و تو داغون نیستیم !! :: دختران و پسران خانواده برتر

    moh3en.blog.ir/post/566/من-و-تو-داغون-نیستیم

    دختران و پسران خانواده برتر... آموزش احکام و مسائل اعتقادی ، دوستی های قبل از ازدواج ، ترک ...

  • کد پیشواز ایرانسل اینقده تورو دوس دارم ک خودمو …

    rostamkolacity-blogfa.jigarfa.ir/list/...

    دوس داشتن رو بعد ازتو توبه میکنم تاوقتی تنهام سرده ... هوا خواه ... دانلود آهنگ اینقدر سنگ ...

  • هر کس نکته رو فهمید جوابشو بهم پیام بده

    www.cloob.com/u/nafas_navid/95755999/هر_کس_نکته_رو...

    صدبار ب سنگ کینه بستن مرا.از خویش بیگانه گسستن مرا.گفتن ک بی ریا ... ما اینقدر هوا سرده ...

  • احساس مردی بی احساسِ - ehsa-s.blogfa.com

    ehsa-s.blogfa.com

    هوا بس ناجوانمردانه سرده است: ... تن هایی ک روحشان با ... هنوز یه سال مونده و من اینقدر ناامید ...

  • طنز - شبکه اجتماعی وزین فیس نما

    facenama.com/tanz

    اینجا اینقدر هوا سرده ، هوای دو نفره ... تنها کسی ک یواشکی میاد اونیه ک میخواد شارژر رو ببره!

  • یه سوال مهم در مورد سفر - cloob.com

    www.cloob.com/timeline/answer_127644_953169

    ترکیه که برا ما ترکها زبان مشکلی نداره ولی این فصل سال هوا سرده بخواهی ... چون اینقدر ...

  • سکـوتِ خیـس... - میون این همه نامهربونی...دارم میرم …

    www.silence-wet.blogfa.com/post/89/میون-این-همه...

    چرا دستای تو اینقدر سرده ... نفس نمی کشد هوا ... برای دیدن عکسایی ک از خودم هست میتونید به لینک ...

  • اس ام اس - منم مثل تو مات این قصه ام

    wanted222.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس

    ک ِ همـه جـا . ... اینقدر ، شیریــــــــن ... هَوا ســــــــــــــــرده ...

  • لبخند تلخ - razhayenagofte.blogfa.com

    razhayenagofte.blogfa.com

    م . ک کامی ... اینقدر دستانت را باز نکن . کسی نه تورا در آغوش میکشد . و نه من را !!!! ... هـــــوا سرده

  • Enflurane | دنیای من

    https://enflurane.wordpress.com
    • LAST UPDATED: 2/5/2011
    • FIRST POST: 2/5/2011

    چه جالب. پس میفهمید هوا سرده ... اگه اینقدر خوب کار میکرد ک تا الان اینهمه گل نداشت.

  • خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره

    khaterate1-sahar2731.loxblog.com

    شایـــد دیــگـر نمیخــــواهـــد هـــوا را ... هــوا ســرده کــ ... شــد اینقـــدر ...

  • ترشـحـات مَـغزے یـک دخـتر دیـوونه ♂

    alefbayesookot.blogfa.com

    اینقـــــدر بــراے ... هـَــــوا سَـــــرده بے ... ســــالنے کـ شلـوغ بود چن ...

  • هوا تاریکو سنگینه...

    2rad.blogfa.com

    هوا تاریکو سنگینه... - بخون ازمن ... ... دلم یه لباس عروس مشکی بلند با یه تور مشکی ک کل صورتمو ...

  • رمانی ها♥ - رمان دختر یخی و پسر اتش4

    roommaan.blogfa.com/post/1611

    122-رمان یک بوم ودو هوا. ... کرد.چرا این دختر اینقدر سرده ... الیکا چیه؟چرا اینقدر سرد ...

  • Some results have been removed
  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 330
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 256
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 520
  • بازدید ماه : 2,308
  • بازدید سال : 20,019
  • بازدید کلی : 178,926